هر روز یک هدیه ویژه به کاربران

نحوه تغییر بازتاب در عینک آفتابی با استفاده از افتر افکت

Sunglasses Cover Photo 1000x576 freedit.ir

 

download freedit 2 نحوه تغییر بازتاب در عینک آفتابی با استفاده از افتر افکت

 

 

جایگزینی بازتابنده های لنز در عینک آفتابی در حین تولید پس از تولید ،

ساده ترین و کارآمدترین روش برای گرفتن بازتاب مورد نظر شماست.

 

 

در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

تصویر برتر از طریق The Matrix.

در ماتریکس ، مورفئوس دو گزینه به نئو ارائه می دهد: قرص آبی بخورید ،

مکالمه پایان می یابد و نئو از خواب بیدار می شود و فکر می کند همه چیز رویایی است.

روش دیگر ، او می تواند قرص قرمز بخورد و ببیند “چقدر سوراخ خرگوش عمیق است”.

این یک صحنه خارق العاده است و یکی از به یادماندنی ترین عناصر کادربندی شات است

که مورفیوس هر دو قرص را ارائه می دهد ، که می بینیم در عینک آفتابی او منعکس شده است.

چند روش برای تنظیم عکس شما برای گرفتن بازتابی مانند این وجود دارد ،

اما بیایید نگاهی به ساده ترین و کارآمدترین روش بیندازیم: انجام آن در پست.

 

Comp 1 freedit.ir

 

 

 

توجه: این تکنیک برای عکسهای ساکن با سوژه ها در یک قاب از نزدیک تا نزدیک است.

هر چیزی با جزئیات بیشتر ، و شما ممکن است نیاز به یک روش متفاوت داشته باشید.

همچنین مهم است که عکس معکوس را با یک لنز زاویه دید عریض بگیرید – هرچه عرض بیشتر باشد ، بهتر است.

از آنجا که لنزها محدب هستند ، باید بازتاب را کمی منحرف کنیم.

هرچه تصویر وسیع تری داشته باشیم ، بازتاب واقع بینانه تر به نظر می رسد.

در حالت ایده آل ، شما از قاب های خالی استفاده خواهید کرد ،

بنابراین می توانید سطح بازتابنده را از ابتدا بسازید ، که بسیار آسان تر است.

با این حال ، اگر بازتابی در محل خود دارید،

می توانید با استفاده از حالت های ترکیبی از این مزیت به نفع خود استفاده کنید.

 

مرحله ۱: ترکیب جدید

 

در Adobe After Effects ، ترکیب جدیدی ایجاد کنید و تصاویر عینک آفتابی خود را به جدول زمانی بیاورید.

 

Sunglasses Replacement freedit.ir

 

 

مرحله ۲: قرار دادن

 

سپس تصاویر انعکاسی خود را وارد ترکیب کنید و آن را روی یکی از چشمها پایین بیاورید

تا از اندازه متناسب با لنز راضی باشید. لایه بازتاب را کپی کنید ، اما نسخه را فعلا پنهان کنید.

 

Sunglasses Replacement 2 freedit.ir

 

میزان تیرگی لایه انعکاس را ۱ تا ۱۰٪ کاهش دهید و با ابزار قلم ،

داخل قاب عینک آفتابی را بکشید (مطمئن شوید که هنوز با لایه بازتاب کار می کنید).

 

Sunglasses Replacement 3 freedit.ir

 

حالا لایه انعکاس ۲ را فعال کنید و دوباره آن را روی فریم دوم قرار دهید.

برخلاف صحنه ماتریکس ، ما نمی خواهیم بازتابهایمان یکسان باشد ، زیرا واقع بینانه نیست.

به طور طبیعی ، جبران خفیفی بین هر دو لنز وجود خواهد داشت.

بنابراین ، لایه بازتابنده را کمی به سمت بالا حرکت دهید.

من می دانم که واقعی ترین به نظر می رسد وقتی که دورترین شی when لایه اول ،

در لایه دوم کمی از قاب خارج شده باشد.

F را بزنید تا پر روی ماسک بالا بیاید و آن را روی ۲-۳ تنظیم کنید.

 

مرحله ۳: لایه بازتابنده را به لنز تبدیل کنید

 

اگر میزان تیرگی را به ۱۰۰٪ برگردانیم ، می بینید که هنوز خیلی عالی به نظر نمی رسد.

ممکن است برای یک عکس ثابت تا حدودی قابل قبول باشد ،

اما نه برای حرکت. بیایید بازتاب را واقع بینانه تر نشان دهیم.

ابتدا یک اثر برآمدگی اضافه کنید و شعاع افقی و عمودی را افزایش دهید تا تمام قاب عینک آفتابی پر شود.

فقط باید اندکی برآمدگی را کمی افزایش دهید. ۰٫۵ باید اشکالی نداشته باشد

 

Sunglasses Replacement 4 freedit.ir

 

به دلیل شکل محدب لنز و خود فریم ، ناحیه خارجی لنز کمی تاریک تر از وسط خواهد بود.

برای ایجاد این جلوه ، CC Vignette اضافه کنید. از آنجا که اندازه ناحیه آسیب دیده نسبتاً کم است ،

می توانید این مسئله را بسیار زیاد کنید بدون اینکه اثر مخرب شود.

من مقدار ویکنت را به ۵۰۰ افزایش داده ام.

 

Sunglasses Replacement 5 freedit.ir

 

در حال حاضر ، میزان نوردهی تصویر بسیار زیاد است ،

بنابراین ما می خواهیم جلوه نوردهی به تصویر اضافه کنیم و آن را پایین بیاوریم.

باز هم ، شما فقط باید این را کمی پایین بیاورید. این قاب واقع گرایانه تر به نظر می رسد ، اما ما هنوز آنجا نیستیم.

از آنجا که ما روی سوژه متمرکز هستیم ، واقع بینانه ، تصویر در بازتاب آنقدر واضح نخواهد بود ، بنابراین باید آن را نرم کنیم.

ما می توانیم این کار را با اضافه کردن تاری gaussian در هر نقطه از ۵-۷ انجام دهیم.

اکنون ، این واقع گرایانه تر به نظر می رسد.

با این حال ، از آنجا که ما در حال بازتاب انعکاس عینک آفتابی هستیم ،

می توانیم آن را یک گام جلوتر برداریم و هر دو را با هم مخلوط کنیم.

با این کار ، ما داده های تصویر را از زیر عینک آفتابی نیز دریافت می کنیم.

در این مثال ، ما می توانیم چشم زن را کمی ببینیم.

با این حال ، ما همچنین مقداری از تصویر را از بازتاب اصلی دریافت می کنیم.

نگران نباشید ، در این مقیاس و با انعکاس جدید و برجسته تر ، اینقدر قابل توجه نخواهد بود.

حالت ترکیبی خود را روی صفحه تنظیم کنید و میزان کدری را به ۶۰٪-۷۰٪ کاهش دهید.

 

Sunglasses Replacement 6 freedit.ir

 

مرحله ۴: حرکت را ردیابی کنید

 

بازتاب اکنون بسیار واقعی به نظر می رسد

istic ، تقریباً انگار که برای شروع بخشی از صحنه باشد. با این حال ، ما باید ردیابی را پیاده سازی کنیم.

روی فیلم خود دوبار کلیک کنید و پنجره ردیاب را باز کنید. شما باید حرکت مسیر را انتخاب کنید

و یک نقطه ردیابی برای موقعیت و مقیاس ایجاد کنید و آنها را در هر دو طرف قاب قرار دهید.

 

Sunglasses Replacement 7 freedit.ir

 

بعد ، یک لایه null ایجاد کنید ، هدف را به null ویرایش کنید

و گزینه را انتخاب کنید. در آخر ، لایه انعکاس را به شی null هدایت کنید.

اکنون باید بازتابی کاملاً پیگیری شده داشته باشید.

با این حال ، اگر در هر لحظه بازیگر شما عینک آفتابی را خاموش و تاریک کرد ، باید ماسک را در موقعیت صحیح قرار دهید.

متأسفانه این یک پروسه پر زحمت است که نمی توانید از آن بگذرید.

 

نتیجه

 

Comp 1 freedit.ir

 

حالت های ترکیبی مختلفی وجود دارد که می توانید با آنها کار کنید

تا زمانی که در عکس شما بهترین عملکرد را پیدا کند. از آنجا که اولین بازتاب چندان برجسته نبود ،

من توانستم از آن به نفع خودم استفاده کنم.

با این حال ، اگر بازتاب در عکس شما کاملاً واضح است ،

مراحل بالا را دنبال کنید اما یک ماده جامد سیاه در زیر عکس بازتاب خود ایجاد کنید (با همان ماسک و ردیابی).

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان