هر روز یک هدیه ویژه به کاربران

نحوه ایجاد زوم سه بعدی اختلاف منظر در Premiere Pro

3D Zoom CI 1000x576 1

نحوه ایجاد زوم سه بعدی اختلاف منظر در Premiere Pro

 

در اینجا نحوه ایجاد یک برش فریز از سوژه خود هنگام بزرگنمایی روی صحنه بعدی آورده شده است.

 

تکنیک زوم اختلاف منظر سه بعدی یک انتقال غیرمعمول برای آزمایش پروژه بعدی شما است.

ظاهراً هنگام زوم کردن روی مکان یا صحنه بعدی ، شبح بازیگر یا سوژه شما قطع می شود.

این آموزش تصویری توسط Cinecom روشی سریع و پرانرژی را برای جلب توجه مخاطبین نشان می دهد.

تنها چیزی که نیاز دارید Premiere Pro و Photoshop است.

 

 

بنابراین ابتدا باید فریم مناسب را که می خواهید فریز کنید پیدا کنید

و Export Frame (در زیر کلیپ پیش نمایش خود در سمت راست) را فشار دهید و متناسب با آن ذخیره کنید.

سپس ، تصویر را در Photoshop باز کنید. پس از باز کردن قفل لایه ، لایه را دوبار تکرار کنید.

(لایه ها را نام ببرید تا بدانید با چه چیزی سر و کار دارید و دچار سردرگمی نشوید.)

ابتدا روی پس زمینه تمرکز کنید.

از ابزار Lasso استفاده کنید و یک انتخاب سریع در اطراف موضوع خود بکشید.

سپس به Edit > Fill بروید و Content-Aware را انتخاب کنید.

این باید موضوع را به طور کامل در پیش بگیرد.

 

Magentic Lasso

 

با تمرکز بر موضوع ، از ابزار Magnetic Lasso Tool استفاده کنید و طرح کلی موضوع خود را دنبال کنید.

هنگامی که بازیگران و اشیاء خود را کاملاً پوشانده اید ، هر لایه جداگانه است ، دقیقاً همان چیزی که شما می خواهید.

این کار را به عنوان یک فایل Photoshop ذخیره کنید ، سپس Premiere Pro را باز کنید.

فایل Photoshop را در پروژه Premiere خود وارد کنید و سپس Premiere از شما می پرسد که چگونه می خواهید فایل ها را وارد کنید.

روی لایه های فردی کلیک کنید. در لحظه فریز کردن کلیپ ، تصویر را به جدول زمانی خود (هر لایه) اضافه کنید.

 

300 Scale

 

اکنون که در Premiere هستید ، به Video effects > Distort > Transform بروید و جلوه را به لایه پس زمینه خود بکشید.

یک صفحه کلید در مقیاس توصیه شده ۱۰۳ ایجاد کنید ، سپس پنج یا شش فریم را رد کرده و روی ۳۰۰ تنظیم کنید.

این کار زمینه را با سرعت سریع به جلو می آورد.

 

Rotation and Postion

 

برای لایه بعدی ، همین روند را دنبال کنید. فریم های کلیدی خود را تنظیم کنید ،

اما این بار ما همچنین قرار است موقعیت و چرخش بازیگر را متحرک کنیم.

می توانید با میزان بازیگری که می خواهید بچرخد یا حرکت کند ، کار کنید.

از آنجا که تصویر بازیگر خارج از قاب حرکت می کند ،

می توانید آنها را به پهلو یا بالا یا پایین منتقل کنید – هرکدام که آنها را از کادر خارج کند.

 

Motion Blur

 

برای افزودن کمی تار شدن حرکت ، به جلوه تبدیل بروید و “Use Composition’s Shutter Angle” را بردارید.

سپس ما قصد داریم زاویه شاتر را روی ۲۷۰ تنظیم کنیم

(۱۸۰ یک تنظیم معمولی است ، اما در این مثال ، ما می خواهیم بسیار قدرتمند باشد).

 

Alt LEFT

 

اکنون ، اولین کلیپ صحنه بعدی را به جدول زمانی خود اضافه کنید و جلوه تبدیل را به کلیپ گفته شده اعمال کنید.

پس از انجام این کار ، فریم های کلیدی خود را تنظیم کنید ،

اما این بار کلیپ را در مقیاس حدود ۲۰ شروع کنید ، سپس فریم کلیدی بعدی شما (پنج فریم یا بیشتر) در ۱۰۰ خواهد بود.

در مرحله بعد ، این کلیپ را با ابتدای انیمیشن کلیپ قبلی که ما فقط روی آن کار کردیم.

Alt را بزنید و کلیپ را پنج فریم به چپ حرکت دهید.

برای ترکیب ، هر دو راه حل پیش فرض را در آخرین کلیپ خود اعمال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان